1. Haberler
  2. Yaşam
  3. MARKA DANIŞMANI NASIL OLUNUR ? BEDRİYE BALTACI ANLATIYOR…

MARKA DANIŞMANI NASIL OLUNUR ? BEDRİYE BALTACI ANLATIYOR…

featured
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Konuğumuz marka danışmanı Bedriye Baltacı Hoş geldiniz. Hoş buldum bize Kendinizden bahseder misiniz? Tabi İstanbul’da yaşıyorum 74 doğumluyum aslen Sivaslıyım bayan giyim üzerine bir markada yöneticilik yapıyorum bununla yetinmeyip Network marketingde marka danışmanlığı yapıyorum aynı zamanda yeni yeni e-ticarete atıldım Anadolu Üniversitesi perakende satış ve mağaza yönetimi mezunuyum. Şu anda da marka iletişimi okuyorum. Ay Işığı koştuk danışmanlık şirketinden kamera Anıl Hanım’dan en Alper ve Teknik

temel koşu eğitimleri aldım ödüllü eğitmeni olan Ümit inkar Bey’den satış ve iletişim üzerine birçok eğitim aldım bu şekilde eğitimler ile hayatımı bu şekilde idame ettiriyorum. Tebrikler başarılarınızın devamını diliyoruz. İşiniz hakkında bilgi vermek ister misiniz? İşimden bahsedeyim şu şekilde şimdi birçok iş yapıyorum tabii ki ilk Ana mesleğim tekstil üzerine tekstil lif İplik ve kumaşların oluşturduğu malzemeler bu malzemeleri oluşturmak için kullanılan yöntemler ve işlemlerle tüm tedarik zincirindeki organizasyonları kapsayan bir sanayi dalı. Tekstil çok geniş uygulama alanı olan bir sektördür ve Türkiye’nin en önemli istihdam sağlayan sektörlerindendir biliyorsunuz ki giyim insanoğlunun yaratılışından beri en önemli üçe ihtiyacından biridir. Bunlar işte giyecek yiyecek barınma bunlar Mutlaka olması gereken üçe ihtiyaç yani sektör olarak insanlık tarihiyle beraber doğmuş diyebiliriz kesinlikle.

Hava şartlarından dış etkenlerden korumak amaçlı ihtiyaç olarak doğmuştur bununla beraber işte vücudu koruma dış etkenlerden korumanın yanında zamanla evrilerek artık bir sosyal bir markalaşmaya doğru gitmiştir İnsanlar değişik giysilerle kıyafetleri ile artık bir sosyal statü ediniyorlar kendilerini bu şekilde Bunun dışında marka danışmanlığı yaptığım Network Marketing firmasında da doğrudan satış ve pazarlama yapıyoruz. Bu şekilde harika Peki marka danışmanı olmaya nasıl karar verdiniz? Kırılma Noktası yaşadınız mı? Bir Kırılma noktası şöyle ben tekstilde ilk başta. Başladığım zaman uzun süredir 30 yılı aşkın bir süredir zaten hani bu işin içindeyim bu pandemi ile beraber daha başka ne yapabilirim. Evde otururken nasıl bir ekstra yapı iş yapabilirim diye düşündüm. Bununla birlikte sosyal medyada gördüğüm bir filan ürünleri gördüm ve kullanmaya karar verdim. İlk başta ürünleri kullandım memnuniyetim artınca bunun danışmanlığını yapmaya karar verdim. Bu şekilde başladı İyi ki de başlamıştı.

İşinizin zorlukları keyifli yanları nelerdir? İşimin zorlukları her markada her sektörde olduğu gibi birçok zorlukları oluyor. Tekstil sektöründeki eşimde şöyle çok hani zorlukta demeyeyim çünkü severek yapıyorum yani şu şekilde işte her sektörde olduğu gibi İnsanın olduğu her yerde hizmet sektöründe mutlaka bir takım zorluklar var sosyal alanlardan biraz uzak kalabiliyorsunuz işte ailenizden uzak kalabiliyorsunuz her daim yani işinizle ilgilenmeniz gerekiyor. Yani zorluk olarak ben en fazla bunları görebiliyorum keyifli yanları keyifli yanları. Tabii ki çok fazla zorlukları zaten bunu kapatıyor. Hani keyifli yanları birçok insanla iletişim içinde olabiliyorsunuz insanların mutlu olmalarını sağlıklı olmalarının sebep olabiliyorsunuz bunlarda keyifli yanları çok güzel gerçekten yani manevi bir tatmininde sağlıyor değil mi son derece keyifli. Peki ürün ve hizmetlerini hakkında daha detaylı bilgi vermek ister misiniz? Tabii ki

bitkisel doğal içerikli temiz içerikli ürünler marka danışmanlığı yaptığım firmanın ürünleri bunlar kesinlikle insan sağlığına önem veren bir firma olduğu için aynı zamanda hayvanlar üzerinde test edilmeyen ve nesli biten hayvanlar üzerinde birçok çalışması olan ekolojiye önem veren bir firma olduğu için tamamen temiz içerikli insan sağlığına önem veren ürünler işte bakım ürünleri kozmetik ürünleri parfüm bu tarz ürün çeşitliliği var çok güzel. Peki ne kadar zamandır bu işle uğraşıyorsunuz acaba? Şöyle Tekstil sektöründe 30 Yıldırım yani 90 94’ten itibaren bir fiil yöneticilik yapıyorum marka danışmanlığını dediğim gibi pandemi ile beraber 2 yıldır yapıyorum. Çok güzel. Peki yaptığınız işler arasında bir bağ var mı? Siz nasıl bir bağ kurmaktasınız şimdi bakınca sektör olarak çok farklı gibi duruyor biri Tekstil biri kozmetik ürünleri bakım ürünleri gibi fakat en nihayetinde Sonuç olarak Günün Sonunda hepsi bir hizmet sektörü insanlara faydalı olmak onları mutluluğunu sebebiyet vermek bu şekilde yani satış ve iletişim her türlü olan bir sektör İkisinde de ben böyle bir bağ kuruyorum zaten artık Tekstil markaları Kozmetik bölümü de açmaya başladı gibi bir çok mağazada görüyoruz. O da yeni bir Trend Aslında değil mi? kesinlikle. Peki son olarak Sizce başarı nedir?

Başarı değişebilen göreceli bir kavramcı bir kişi için iş odaklı başarı önemliyken diğer bir kişi için edinilmiş maddi varlıklar olabilir veya Ailesi olabilir sosyal hayatı olabilir yani bunların hepsinin toplamının dengede olması benim için başarı yani dengede olmayan hiçbir şey zaten düzgün gitmez bunları dengede tutabilmek bir başarıdır bana göre Kesinlikle o aynı zamanda insanı huzur rahatlıkla dinlemek veriyor değil mi son derece önemli her şeyin dengede olması çok önemli harika bir konuyu değindiniz. Bugünkü konuğumuz marka danışmanı Bedriye katılımınız bu güzel ve önemli açıklamalarınız için çok teşekkür ederim. Sevgili izleyiciler Sağlıklı ve mutlu günler dileriz tekrar görüşmek üzere hoşça kalın.

MARKA DANIŞMANI NASIL OLUNUR ? BEDRİYE BALTACI ANLATIYOR…
Yorum Yap

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir