kayitbilgi.com notpdfokuindir.com indirfullapk.com apk menajerikim.com iddabayi.com betmatik onwin betmatik giriş
DOLAR 34,2366 0.04%
EURO 37,1132 0.2%
ALTIN 3.008,390,55
BITCOIN 2313457-2,35%
İstanbul
14°

AZ BULUTLU

02:00

İMSAK'A KALAN SÜRE

Ayhan Çelik: “Misafire Sevgiyle Yaklaşmak Başarının Anahtarı”

Ayhan Çelik: “Misafire Sevgiyle Yaklaşmak Başarının Anahtarı”

ABONE OL
16 Ekim 2024 11:38
Ayhan Çelik: “Misafire Sevgiyle Yaklaşmak Başarının Anahtarı”
0

BEĞENDİM

ABONE OL

Restoran sektöründe 30 yılı aşkın deneyime sahip Ayhan Çelik, misafir memnuniyetinin ve başarıya ulaşmanın sırrını paylaştı. Çelik, kariyer yolculuğunu ve sektördeki tecrübelerini anlatırken, ekip çalışması ve sevgiyle yapılan hizmetin önemine vurgu yaptı.

Çelik’in açıklamalarından öne çıkan başlıklar şöyle:

“Kariyerime Lisede Başladım”

Ayhan Çelik, restoran sektörüne lise yıllarında yaz tatillerinde çalışarak adım attığını belirtti. Çelik, “1991’den bu yana sektördeyim, Pizza Hut, Bereket Döner ve Özgür Şef gibi markalarda görev yaptım. Şu anda çeşitli restoranlara danışmanlık hizmeti veriyorum” dedi.

“Misafir Memnuniyeti Önceliğimiz”

Çelik, çalıştığı işletmelerde müşteri yerine “misafir” kavramını benimsediklerini vurguladı:
“Misafirlerimizi mutlu etmek ve onları iyi ağırlamak için çalışıyoruz. Anadolu kültüründe olduğu gibi, misafire değer vermek bizim için çok önemli.”

Satış ve Kalite Yönetiminde Başarı

Restoranların başarıya ulaşmasında satış stratejilerinin ve müşteri memnuniyetinin hayati önem taşıdığını belirten Çelik, “PM tablolarıyla kar-zarar analizleri yaparak işletmelere hedef koyuyoruz ve en iyi olmaya çalışıyoruz” ifadelerini kullandı.

“Sürekli Öğrenmeye Açığım”

Ayhan Çelik, başarı için sürekli gelişimin ve öğrenmenin önemli olduğunu söyledi:
“Her gün en az iki saat kitap okurum, piyasa trendlerini ve yapay zeka gibi teknolojik yenilikleri takip ederim.”

“Sevgiyle Yapılan İş Her Zaman Başarılı Olur”

Çelik, bu sektörde başarılı olmak için insanları ve işi sevmek gerektiğinin altını çizdi:
“İnsanları sevmeyen bu işi yapamaz. Sevgi ve saygı ile hizmet etmeyi başaran kişiler ancak başarıyı yakalayabilir.”

Programın sonunda Çelik, restoranlara gelen misafirlere çağrıda bulunarak, çalışanlara hoşgörülü ve saygılı davranmanın önemine değindi:
“Unutmayın, çalışanlar sizlere en iyi hizmeti sunmak için var. Sevgi dünyayı daha yaşanabilir bir yer haline getirebilir.”

 

En az 10 karakter gerekli